Una cursa emocionant, si però no pas per la rivalitat i la lluita en els primers llocs més aviat l'emoció la van posar les retirades, i els accidents (van acabar 13 de 22). Millora subtancial de Renault tot i sumar un doble 0. La clasificació de dissabte com a 2 era un "farol" ja que es va aturar més aviat que ningú a repostar i després dels pit stop rodava en 7 posició. La sanció a Heidfield i la pinya de Kovalainen li van donar opcions a quedar 5 però poca cosa més. Sembla que Renault estigui en condicions de liderar el grup mixt. (tot i que la rotura de motor és molt preocupant en un equip que sempre ha presumit de màxima fiabilitat)
Victòria i doblet de Ferrari, el cotxe va bé en condicions de qualificació i condicions de cursa, Kimi ha estat més ràpid que Massa durant tot el cap de setmana (portant una volta més de fuel) i només la sortida continuada del Safety i la baixada de ritme per preservar el cotxe (amb una caixa de canvis amb 4 GP a sobre) ha permés a McLaren i BMW apropar-se al final de cursa. No es poden relaxar ja que els rivals són aprop i no es pot garantir que aquest domini es mantingui en les properes curses.
Hamilton ha volgut demostrar que les dues curses anteriors havien sigut un accident i que el seu hàbitat natural és el podi. Bona cursa, però per tenir opcions a guanyar s'ha de qualificar millor i ser més constant en cursa. Kovalainen ha patit una sortida impressionant a la sortida del revolt "campsa" i s'ha incrustat literalment en la tanca de protecció, per cert, vergonyosa la narració de TV3 que ja li havien vist una cama trencada i ja veien a de la Rosa sortint al proper GP. No portava el ritme de Hamilton però feia una cursa molt consistent. Aquest noi promet.
Bé un Kubica que demostra ser molt constant siguin quines siguin les condicions de cursa, potser els BMW han perdut una mica de ritme respecte a McLaren però jo no ho tinc tant clar, potser la tàctica no era la més adient, ja veurem en properes curses. Heidfield duia una molt bona cursa, però una sanció per repostar quan estava el pit-lane tancat (quina culpa en té si ja no té més betzina) l'ha allunyat definitavent dels punts.
De la resta destacar que Webber ha entrat darrera dels punters a més de 30 segons, que Honda ha fet els seus tres primers punts (amb orelles dumbo) i que Sato ha aconseguit acabar amb un super aguri (potser l'últim gran premi del equip).
D'aqui 15 dies a Turquia.....
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
1 comentari:
Molt bona crònica de cursa tifosso! Aquest cop si que la vaig poder veure a través d'Internet i no va estar malament. Sobretot un avançament del Heifield crec, que va ser espectacular!!! A veure si fan alguna cosa per a que hi hagi més avançaments!
Tiu renova l'enquesta homeeee!!
Publica un comentari a l'entrada