diumenge, 8 de juny del 2008

BMW power, impresentable Hamilton



Primer de tot vull felicitar a l'equip BMW sauber i a Kubica. Demostren que qui la busca, la troba i que tenen qualitat per estar davant de tot. Doblet en un dia que un gran amic meu i fan de BMW complia anys. Felicitats modena400. Ja vaig dir que aquest any BMW sumaria la primera victòria i en el 7 GP de l'any ho han aconseguit. Ademés Kubica és líder del mundial gràcies a la seva regularitat. Sempre que falla un Ferrari o un Mclaren està allí sumant punts, i els equips grans estan fallant molt. De tota manera no crec que necessitin que fallin els grans. Kubica va qualificar segon i té prou qualitat per lluitar per cada GP. S'han de treure una mica el complexe d'inferioritat i lluitar a cara descoberta contra els "grans". És cert que Heidfield té uns problemes de temperatura a les rodes i que per això qualifica malament i surt pitjor, però sempre fa unes curses de menys a més. Gran segon lloc per ell. Són de lluny la "cara" de la jornada. La "creu?", el mateix que fa 15 dies es doctorava "cum laude" a Mònaco. Va confondre el final del pit-lane amb una pista de bitlles i va envestir a Raikonnen per darrera impedint-li seguir en cursa. El gest d'ensenyar-li el semàfor del pilot vermell, elegant i ajustat. Segur que Sutil, però se'n va alegrar. Hamilton no pot justificar de cap manera la seva actitut, la pista no és el pit-lane. No va a 200 km/h i perd el control, no pot passar de 80!!!. Van fer un mal pit-stop i veia que Kubica i Raikonnen es posaven per davant, no ho va poder suportar i va perdre el món de vista. Digne de sanció (ell i rosberg perdran 10 posicions en el pròxim GP). Bona cursa de Massa que va poder salvar els mobles, millor que Kovalainen que va perdent crèdit poc a poc. Es van veure perjudicats pel lío del pit però Massa va fer un avançament increïble a Kovalainen i un Honda a la "droite du casino". Es va asserenant i el veig millor que mai, tranquil i arriscant només quan és necessari. Bé per Coulthard que va fer un podi (62è), és un gat vell i sap pescar en "rio revuelto". Content perquè cobra per punts i 6 punts són molts per red-bull i per la seva cartera. Alonso malament, porta 4 punts en 5 curses i comet errades en cada cursa. Ahir es va obsessionar en passar a heidfield, i es va sortir al més pur estil "Massa". Piquet va fer un bon inici de cursa però no es manté més de 20 voltes i crec que els seus dies a Renault estàn contats. Pensaven ser 4 darrera de BMW i ara mateix són 7 només per davant de Honda, cada cop més aprop, i dels equips que no han puntuat. Mundial apretat amb tres equips i 4 pilots molt igualats. A veure si assimetrich ens informa del que diuen a casa de'n Lewis....
D'aqui 15 dies a Magny-Cours, a França on Hamilton patirà les consequències d'aquest GP. No us ho perdeu, jo no ho faré...

3 comentaris:

Dranko ha dit...

Ja li tocava a BMW guanya algun gran premi, crec que estan fent les coses bé i això a la llarga es nota. Sobretot per Kubica esta fent una gran temporada.

No crec que aconsegueixin guanya el mundial (tan de bò xd), però com a mínim els hi ficaran complicat, a veure si l'any vinent dónen un pas més.

BMW POWER!

Asimetrich ha dit...

ei jejeje ... Que vols noticies fresques sobre Hamilton dius? Doncs la veritat es que aquests britanics son bastant sosaines ... d'aixo, imparcials vull dir. Aquest diumenge, pero, jo estava de casament, aixi que no vaig poder veure la carrera.

si que he vist l'accident i aqui s'ha donat forca mes importancia a les declaracions de Hamilton dient que posar el semafor al final del pit lane es absurd... pero ningu ha entrat en si ha fet una cagada de principiant o no. Tot i aixo , la veritat, ni punt de comparacio amb la Alonso-mania que es "pateix" a les espanyes... Aqui s'ho miren tot amb mes distancia (pot ser encara tenen a la retina al Hamilton perdent el campionat de l'any passat quan el tenia a les mans?).

Tifosso ha dit...

Segur que les expectatives imcomplertes de l'any passat tenen importància a les anglaterres. Ja he vist que han estat donant voltes al tema del semàfor i tal. Aquí se'l "jalen" amb patates i s'obliden que el seu ídol està fent unes curses llastimoses també. És evident que la normativa en safety car s'ha de redissenyar, però el que hi ha està per a tots. Sense semàfor estaria darrera de Kubica i Raikonnen.